You are here: Home // Actualitate // Detectivul vă informează:

Detectivul vă informează:

Număr de urgenţă pentru clienţii nemulţumiţi ai băncilor

 

Persoanele care sunt nemulţumite de serviciile oferite de bănci se pot adresa Centrului Naţional de Consiliere şi Consultanţă a consumatorilor în domeniul financiar-bancar, direct sau prin apelarea unui numar de telefon unic - 021.9615

Cetăţenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat în astfel de litigii.

 

Proiectul de soluţionare a litigiilor dintre clienţi şi bănci a fost lansat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons. Acţiunea a fost realizată în parteneriat cu Banca Naţională a României şi are drept scop soluţionarea alternativă  a disputelor în domeniul financiar-bancar, cu titlu gratuit.

Clienţii nemulţumiţi ai băncilor se pot adresa Centrului Naţional de Consiliere şi Consultanţă a consumatorilor în domeniul financiar-bancar, ce are sediul în Institutul Bancar Român – str.Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucureşti. De asemenea, consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul financiar-bancar.

Detectivul de serviciu



 

 

 

Tags: nemultumiri banci

Leave a Reply

Current month ye@r day *


Primim informaţii despre cazuri de corupţie şi despre nedreptăţi flagrante, tolerate sau muşamalizate de reprezentanţii instituţiilor statului. Trimiteţi-le la adresele de email: tdumitru @email.ro sau ag_tudor@yahoo.com, ori va prezentati cu ele la sediul Agentiei din str. Maresal Averescu, nr. 30, numai dupa ce stabilim contactul la tel: 0744.881.694. De restul se vor ocupa detectivii noştri.


Copyright © 2013 Detectivul Online. All rights reserved.